Ariana | WS | Blogger | X X

Strony

czwartek, 31 grudnia 2015

PODSUMOWANIE ROKU 2015


   Moi drodzy, w dzisiejszym wpisie chciałbym podziękować Wam za owocną współpracę! W końcu bez Was ten blog by nie istniał :) Dziękuję za każdy komentarz, za każde wyświetlenie. Nie wiecie, ile to dla mnie znaczy /a znaczy bardzo dużo/. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną w następnym, wspaniałym, zaczytanym roku! 



Dodatkowo:


1. Najlepszą książką, jaką w tym roku przeczytałem, jest bez wątpienia "Złodziejka książek" M. Zusaka <3

2. Najgorszą książką, jaką w tym roku czytałem, zostaje "Szukając Alaski" J. Greena </3

3. Najlepszy polski autor 2015 roku - Katarzyna Bonda! Do połowy grudnia prowadził Remigiusz Mróz (któremu przyznaję drugie miejsce), ale pokochałem "Pochłaniacza" i Saszę :)

4. Najlepszym zagranicznym autorem/ką zostaje J. K. Rowling.

5. Najgorszym autorem jest - nikt! Nie spotkałem się w tym roku z książką tak strasznie napisaną, aby jej twórca mógł zdobyć to miano.

6. Najlepszą vlogerką 2015 zostaje - AnitaBook Reviews by Anita :)       

 /szersze zestawienie gdzieś w połowie stycznia/

7. Miano najlepszej blogerki 2015 przyznaję....OldzeWielkiego Buka :)




   Myślę, że omówiłem najważniejsze kategorie i umieściłem to, co chciałem umieścić /chociaż znając siebie pewnie o czymś zapomniałem/ :) 
   A Wy? Jak podsumowujecie ten rok? Podzielcie się w komentarzach :)





Zgodnie z Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych niniejszym zabraniam kopiowania oraz rozpowszechniania moich tekstów. Jeśli chcesz w jakiś sposób wykorzystać moją pracę, zapytaj. Za naruszenie praw autorskich kodeks przewiduje kary grzywny i/lub pozbawienia wolności do lat 2. 

2 komentarze:

  1. Super pomysł na podsumowanie,nie spotkałam podobnego
    Ja w tam tym już roku nie miałam na to sił, ale może coś pojawi się w styczniu
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy