Ariana | WS | Blogger | X X

Strony

piątek, 18 grudnia 2015

SŁÓW KILKA O BOOKATHONIE

  Pewnie wszyscy już zapomnieli o BoohAThonie, ale co tam. Przyznaję się bez bicia, że nie udało mi się skończyć ŻADNEJ książki. Złożyła się na to choroba i kilka innych rzeczy, ale w końcu tłumaczenia nic nie znaczą. Za to na pewno możecie się spodziewać recenzji "Harry'ego Pottera i Kamienia Filozoficznego" <3 na początku przyszłego roku, a co do reszty książek przeze mnie przygotowanych - będę kończył je stopniowo.
   Wynika z tego, że maratony nie są dla mnie - niby nie trzeba nic skończyć, liczy się dobra zabawa itp., ale osobiście czuję jakąś presję, że się nie uda. No i nie udało się. Mój wewnętrzny pesymista osiągnął sukces :) Mam dla Was za to bardzo fajną akcję organizowaną przez Olgę z Wielkiego Buka - "Czytamy Dickensa na święta". 




   Akcja, jak wynika z nazwy, ma na celu zachęcenie nas do czytania dzieł, które wyszły spod pióra znakomitego pisarza, jakim był Charles Dickens. Dajcie znać w komentarzach, czy Wy weźmiecie udział oraz co będziecie czytać :)







Zgodnie z Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych niniejszym zabraniam kopiowania oraz rozpowszechniania moich tekstów. Jeśli chcesz w jakiś sposób wykorzystać moją pracę, zapytaj. Za naruszenie praw autorskich kodeks przewiduje kary grzywny i/lub pozbawienia wolności do lat 2. 

2 komentarze:

  1. Kilka dni temu skończyłam czytać Opowieść wigilijną więc jeżeli coś innego dorwę to na pewno przeczytam :)
    zaczytana_bella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zastanawiałem się nad "Opowieścią wigilijną" a "Klubem Pickwicka". Przesądził szkolny konkurs z "Opowieści..." :) Mam nadzieję, że uda Ci się coś jeszcze przeczytać :) Powodzenia i pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy