Ariana | WS | Blogger | X X

Strony

piątek, 8 stycznia 2016

PAPIEROWE ZDOBYCZE MIESIĄCA #7

   Dzisiaj podzielę się z Wami papierowymi zdobyczami z grudnia :) Zapraszam do czytania!



W grudniu moją biblioteczkę zasiliły następujące pozycje :

- "Skarby malarstwa" opracowanie zbiorowe
- "Wielkie bitwy i armie" opracowanie zbiorowe
- "Współczesna Japonia w pytaniach i odpowiedziach"  Katsuyoshi Watanabe, Natalia Kuźmicz, Aleksandra  Katsuyoshi Watanabe, Natalia Kuźmicz, Aleksandra Watanuki
- "Beowulf" w przekładzie J. R. R. Tolkiena
- "Caryca. Trylogia" P. Słowiński
- "Na południe od granicy, na zachód od słońca" H. Murakami
- "Jesteś cudem" R. Brett





- "Słownik polsko-japoński"
- "Dla ciebie wszystko" N. Sparks
- "Szczęściarz" N. Sparks
- "Star Wars. Koniec i początek" Ch. Wendig
- "Atak Tytanów. Bez żalu 1/2" Isayama Hajime, Hikaru Suruga, Gun Snark
- "Na dzień przed ślubem" Hozumi
- "Wyznania Katarzyny Medycejskiej" C. W. Gortner
- "Miłość Peonii" L. See





   Wydaje mi się, że to by było na tyle. A co znalazło się w Waszych zbiorach w grudniu? :) 




Zgodnie z Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych niniejszym zabraniam kopiowania oraz rozpowszechniania moich tekstów. Jeśli chcesz w jakiś sposób wykorzystać moją pracę, zapytaj. Za naruszenie praw autorskich kodeks przewiduje kary grzywny i/lub pozbawienia wolności do lat 2. 

4 komentarze:

  1. Ja poluje na książkę Nicholasa Sparksa pt. "Ostatnia piosenka" z tej serii. Może w poniedziałek coś uchwycę ^^
    Kiedy Ty przeczytasz tyle książek?
    Jak będziesz je recenzował, o ile będziesz to może mnie do którejś zachęcisz, bo znam tylko te pana Sparksa :)
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ostatniej piosenki"też jeszcze nie udało mi się dostać, spróbuję jeszcze jutro :) PS Też sobie zadaje pytanie,kiedy to przeczytam :D

      Usuń
  2. Moja pierwsza myśl po zobaczeniu Twoich książek to: "Chcę je wszystkie mieć!" Strasznie zazdroszczę Ci tych z Gwiezdnych Wojen *.*
    Pozdrawiam, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że wcześniej nie odpisałem :) Właśnie do "Gwiezdnych Wojen" nie jestem przekonany :D Polecasz? :)

      Usuń

Obserwatorzy