Ariana | WS | Blogger | X X

Strony

wtorek, 4 października 2016

Autumn/Fall Book TAG

Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z TAGiem. Drugim pod rząd, ale pierwszym i ostatnim w tym miesiącu - Autumn/Fall Book TAGiem! TAG "podwędziłem" Książkopatii, która stworzyła go już jakiś czas temu. Mam nadzieję, że nie będzie miała mi tego za złe :') Coś dużo tego słowa "TAG" ;x Ale przechodząc dalej - pytania:







1.  Kocyk, herbata i książka, czyli powieść idealna na jesienne wieczory.

Niedawno pojawił się taki post, zapraszam ^^ TOP 6 książek na jesień.



2. Kalosze i kałuże, czyli książka, która zapewniła Ci wiele frajdy.

"Kroniki krwi"! Co tam się dzieje! A już niedługo wychodzi ostatnia część, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! *my precious! my!*





3. Hulający wiatr, czyli powieść, która targała Twoimi emocjami.

"Złodziejka książek" ;-; Jedna z najbardziej emocjonalnych książek jakie czytałem i jedna z niewielu o tematyce II wś., która mnie nie odpcha. Bardzo polecam!


4. Deszczowa pogoda, czyli ogromny wyciskacz łez.

"Igrzyska Śmierci" :c Szczególnie "Kosogłos" - to już jest hardcore. Tyle śmieci, zniszczenia i tragedii...



5. Złota polska jesień, czyli królowa trzeciej pory roku!

"Rubinowy krąg"! Niezaprzeczalnie. :3







Nominuję:

Nataszę z bloga Tajemnice słów ^_^




Jak widzicie, ten TAG był całkiem krótki, a już na pewno krótszy od poprzedniego xD Moje odpowiedzi też nie zostały rozwleczone, gdyż lubię mówić krótko - (nie)koniecznie na temat, ale ciii, to tajemnica *puszcza oczko*.






Źródło zdjęć: 1, 2, 3


Zgodnie z Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych niniejszym zabraniam kopiowania oraz rozpowszechniania moich tekstów. Jeśli chcesz w jakiś sposób wykorzystać moją pracę, zapytaj. Za naruszenie praw autorskich kodeks przewiduje kary grzywny i/lub pozbawienia wolności do lat 2.

10 komentarzy:

  1. *walczy z telefonem żeby dodać Ci komentarz*

    Faktycznie króciutki tag ;P
    Co racja to racja, Kosogłos jest masakrycznie emocjonujący <3 miodzio!

    Pozdrawiam cieplutko,
    Q.

    www.doinnego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Kosogłosie i Złodziejce Książek nie można się nie wzruszyć. To jest niewykonalne, więc Cię bardzo dobrze rozumiem.
    A TAG krótki, ale ciekawy jednak długie są lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano może i są :D Trudno, trudno, szczególnie na Złodziejce :P

      Usuń
  3. Nominowałam Cię do LBA, szczegóły znajdziesz tutaj
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam tytuł "Kronik krwi" mnie zachęcił :)
    Zobaczymy jak będzie z treścią.
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam tytuł "Kronik krwi" mnie zachęcił :)
    Zobaczymy jak będzie z treścią.
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy