Ariana | WS | Blogger | X X

Strony

sobota, 6 lutego 2016

TOP VLOGÓW KSIĄŻKOWYCH 2015 WEDŁUG BBBLOG


   Uprzedzam pytania - tak, wiem, że jest luty, ale jeśli obiecałem, dodaję ;> Pomijając to, że poprawiałem ten post kilkanaście razy i nadal nie jest taki, jaki chciałem, żeby był, zapraszam do czytania.






   Pozwólcie, że zacznę od końca, ale uprzedzam - to jest moje TOP OF THE TOP :)







Miejsce 6







   Hasacza poznałem przypadkowo, szukając czegoś o książkach Pana Remigiusza Mroza. Bardzo lubię sposób, w jaki Weronika opowiada o książkach. Hasacz ma swój jedyny i niepowtarzalny styl, który przyciąga widza przed ekran. Warto nadmienić, że nie sposób oderwać się od jej filmików  - naprawdę wciągają! Dodatkowo, Weronika jest bardzo miłą osobą, z którą można porozmawiać na wiele tematów. Według mnie jest bardzo ciekawą vlogerką i jeszcze ciekawszą osobą :)









Miejsce 5




   Kanał poznałem pod koniec tamtego roku i od tamtej pory nie mogę pozwolić, żeby umknął mi jakikolwiek film autorstwa Roberta. Autor vloga wydaje się być bardzo sympatycznym chłopakiem, który czyta świetne książki. 
   Podsumowując, Robert jest wyjątkowym vlogerem, którego filmiki ogląda się wyjątkowo dobrze, a już na pewno nie można się przy nich nudzić. 










Miejsce 4





   Kinga, bo tak ma na imię, to bardzo pozytywna dziewczyna, której nie brakuje pomysłów. Większość swoich recenzji wzbogaca niepowtarzalnymi "wprowadzeniami", jeśli mogę to tak nazwać. W każdym razie, jeśli śledzisz jej kanał, na pewno wiesz, co mam na myśli. Widać, że Kinga poświęca swój cenny czas i wkłada dużo pracy w nagrywanie filmików.






Miejsce 3







   Marta jest miłą dziewczyną, która z prawdziwą pasją mówi o książkach. Na kanał trafiłem przez... przypadek (jakie oryginalne). Z marszu polubiłem Martę, która kocha fantastykę i książki paranormalne. W swoich recenzjach urzeka - czym konkretnie, nie mam pojęcia. Po prostu ma dziewczyna w sobie to coś :D Wrodzony magnetyzm? Sami się przekonajcie. Od siebie mogę jedynie dodać, że według mnie, czyta książki godne uwagi, które wprost proszą się, bym uszczuplił zawartość mojego portfela.










Bardzo trudno było mi wybrać między 1. a 2. miejscem, gdyż obie z nich bardzo lubię i doceniam. To naprawdę ciężka decyzja, ale po przeliczeniu wszystkich plusów i minusów, w bardzo niewielkim stopniu przeważyła... miłość do "Akademii wampirów"! Tymże zdaniem oświadczam, że miejsce drugie wraz ze wszystkimi należnymi honorami zajmuje...
Wielki Buk!






Miejsce 2







   Na początku warto nadmienić, że Olga jest prawdziwą profesjonalistką i klasą samą w sobie. 
    Olga jest przemiłą, zawsze uśmiechniętą osobą i świetną vlogerką. Jak można zauważyć, wszystkie filmiki jej autorstwa są wspaniałe pod każdym względem i doskonale dopracowane. Olga jest wielką miłośniczką horrorów, lubi także fantastykę oraz klasykę. Oglądając jej materiały, czuje się, że jest pozytywną osobą, która kocha to, co robi.










Miejsce 1




Pierwszy kanał, który zasubskrybowałem. Jej recenzje, czy jak sama woli to nazywać, paplanda o książkach, są prawdziwymi perełkami. Anita po prostu uzależnia, czego doświadczyłem na własnej skórze. Nie można oderwać się od jej filmików. Anita swoją pozytywną energią zaraża wszystkich dookoła, a optymizm bucha od niej kilometrami. Oglądając jej filmiki, od razu czuję się pełny energii i gotowy do działania. Anita i jej paplanda ROZPIERNICZAJĄ SYSTEM! :) [Nie mogłem się powstrzymać :)]. Kiedy mówi o książkach, w jej oczach widać radość. Mam nadzieję, że Anita szybko nie zrezygnuje z vlogowania, bo jak widać, słychać i czuć - została do tego stworzona! 














*Wszystkie opinie są SUBIEKTYWNE*




Zgodnie z Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych niniejszym zabraniam kopiowania oraz rozpowszechniania moich tekstów. Jeśli chcesz w jakiś sposób wykorzystać moją pracę, zapytaj. Za naruszenie praw autorskich kodeks przewiduje kary grzywny i/lub pozbawienia wolności do lat 2. 

2 komentarze:

  1. Przyczajonego Hasacza poznałam dzisiaj i też przypadkowo. Pozostałych oglądam już od jakiegoś czasu. :)
    Anita musi być na pierwszym miejscu nie ma innego wyboru

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, dziękuję serdecznie!
    Tym bardziej, że znalazłam się na podium, tuż za takimi cudnymi booktuberkami :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy