Ariana | WS | Blogger | X X

Strony

piątek, 23 grudnia 2016

Świąteczny Book Tag


Hejka! Już jutro Wigilia <3 Z tej okazji chciałbym zaprezentować Wam "Świąteczny Book Tag" w moim wykonaniu! Wymyśliły go Natasza i Marta, którym bardzo dziękuję za możliwość wykonania go ^^ Teraz przejdźmy do pytań!





1. Choinka,  czyli niezbędnik książkoholika.


Em, książka? xD Nie no, może... Nie wiem :c

2. Lampki choinkowe, czyli książka poprawiająca nastrój.

"Harry Potter" albo "Kroniki krwi" <3 Musiałem, ups :/


3. Śnieg, czyli książka, której czegoś brakuje - jak śniegu w święta.

"Zanim się pojawiłeś". Według mnie brakuje tu takiego, że tak powiem, dupourywacza :/ Ot zwykła, przyjemna książka, nic specjalnego w zasadzie. A szkoda :c


4. Karp, czyli książka będąca zmorą dzieciństwa.

"W pustyni i w puszczy". Tak.


5. Kolędy, czyli książka, którą każdy kocha.

Nie ma takiej chyba :/ 


6. "Last Christmas", czyli przebój wśród świątecznej literatury.

Nie czytałem jeszcze książki świątecznej, którą uznałbym za przebój :c


7. Prezenty, czyli książka, przez którą ciężko przebrnąć.

"Okularnik" Bondy, zdecydowanie.


8. Vlogmasy, czyli film, do którego wracasz w kazde święta. 

Nie mam takiego :/ Ale zdecydowanie najczęściej jest to "Ekspres Polarny" <3


9. Pierniczki, czyli książka z nutą słodyczy.

"Magiczne drzewo" ^_^ 


10. Bombka, czyli książka z fantastyczną okładką.

"W śnieżną noc"! No powiedzcie, czyż nie jest piękna?










Źródło zdjęć: 1



Zgodnie z Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych niniejszym zabraniam kopiowania oraz rozpowszechniania moich tekstów. Jeśli chcesz w jakiś sposób wykorzystać moją pracę, zapytaj. Za naruszenie praw autorskich kodeks przewiduje kary grzywny i/lub pozbawienia wolności do lat 2.

4 komentarze:

  1. Ooo tak - Harry zdecydowanie poprawia nastrój. :)
    A mnie baaardzo się podobało Zanim się pojawiłeś. *.*
    Pozdrawiam i wesołych świąt! :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekspres polarny - dawno nie oglądałam, ale są święta :)
    Ludzie, W pustyni i w puszczy to koszmar. Jak dobrze m=pamietam to jedna z nielicznych książek przy których się poddałam :(
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy