Ariana | WS | Blogger | X X

Strony

niedziela, 15 listopada 2015

BOOKATHON - 30. 11 - 06.12.15    


*Fanfary*. Wszem i wobec przypominam o BookAThonie! Więcej szczegółów - TUTAJ.


Wyzwania:






Mój plan na BookAThon to :



Poniedziałek - książka z czymś czerwonym na okładce - "Lucynka, Macoszka i ja" by Martin Reiner

Wtorek - przeczytaj książkę z listy 100 tytułów BBC - "Duma i uprzedzenie" by Jane Austen

Środa - szkolna lektura, której nie przeczytałeś - "Mały książę" by Antoine de Saint-Exupéry

Czwartek - tytuł, który zdobył nagrodę literacką - "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" by Joanne Kathleen Rowling

Piątek - przeczytaj książkę, którą wybrała dla Ciebie inna osoba - "Rywalki" by Kiera Cass

Sobota - przeczytaj książkę polskiego autora - "Nomen Omen" by Marta Kisiel

Niedziela - przeczytaj więcej niż 1500 stron - 1661 - pewnie będę dokańczał to, czego nie uda mi się przeczytać.

Poniedziałek - Dzień Podsumowań - jak wyżej.






   Plany ambitne (przynajmniej dla mnie), więc na pewno nie uda mi się skończyć wszystkiego, ale może... Jedyna nadzieje w niedzieli i poniedziałku :P



 Zgodnie z Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ZABRANIAM KOPIOWANIA I ROZPOWSZECHNIANIA moich prac. Za naruszenie praw autorskich kodeks przewiduje kary grzywny i/lub pozbawienia wolności do lat 2.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy