Ariana | WS | Blogger | X X

Strony

wtorek, 21 lipca 2015




"Zdobycze miesiąca" będą nowym cyklem na moim blogu :) Mam nadzieję, że Wam się spodobają ;)



                                                      Zdobycze Miesiąca

                                             #1 Czerwiec
( dużo tego nie ma, gdyż czerwiec to dla mnie okres prawdziwej bieganiny i załatwiania wszystkich spraw związanych ze szkołą )

Kupione :

- "Nomen Omen" M. Kisiel ( wycieczkowa zdobycz z Zakopanego :) )


Pożyczone :

- "Atramentowe serce" C. Funke ( nareszcie ! Nigdzie nie mogłem dostać tej książki :) )


                                      



                                            #2 Lipiec
                    ( w lipcu same przegodne lektury ! :) )

Kupione :

- "Zagubiony Heros" R. Riordan ( recenzję możecie przeczytać tu )





- "Jurassic Park" M. Crichton ( czasami w biedronce też jest coś wartego przeczytania :) )




- "Rose Madder" S. King ( to będzie moje drugie spotkanie z twórczością Kinga i nie ukrywam, że pierwsze trochę mnie zawiodło )






Pożyczone :

- "Czara wyroczni" J. M. Riley ( zapowiada się świetna proza z bardzo ciekawym tłem historycznym - francuski dwór i Ludwik XIV, a na dokładkę - czarownice ! )






- "Miasto niebiańskiego ognia" C. Clare ( już wkrótce recenzja całej serii "Dary Anioła" ! )





- "Lucynka, Macoszka i ja" M. Reiner ( pozwolę sobie tutaj zacytować blurb Olgi, który przekonał mnie do sięgnięcia po tę pozycję : )

"Nad wyraz dojrzała proza o rzeczach ważnych, w stylu najlepszych europejskich mistrzów. Martin Reiner snuje wielowymiarową opowieść, która ujmie serce czytelnika niezwykłą uniwersalnością. Doprawdy piękna literatura" 







Otrzymane : 

- "Ofiara Polikseny" M. Guzowska ( archeologia + tajemnica to coś, co lubię ! :) )  

PS Dziękuję Sarze i Darii za tę wspaniałą książkę :*








  Jeśli dobrze pamiętam, to by było na tyle, choć nie ukrywam, że coś może jeszcze wpadnie w moje ręce :) A przynajmniej miejmy taką nadzieję.

  Za polecenie większości książek serdecznie dziękuję Anicie z Book Reviews i Oldze z Wilkiego Buka :) Jesteście dla mnie prawdziwą inspiracją i motywacją do dalszej pracy ;)

  A Anicie pragnę szczególnie podziękować za życzenia :* 






Do przeczytania wkrótce !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy