Ariana | WS | Blogger | X X

Strony

niedziela, 12 lutego 2017

Stalkerski TAG Książkowy


Cześć! Niestety dzisiaj kończą mi się ferie zimowe (smutekkk), ale na dzisiaj przygotowałem dla Was TAG, do którego nominowała mnie Marta z Książek w Piekle. Zapraszam do niej! :) 

TAG może zawierać spojlery!!!

Pytania:






1. Elektra - książka, która kończy się śmiercią bohatera.

Hmm. Przychodzi mi do głowy tylko "Wierna", na tę chwilę... No nic, podobno pierwsza myśl to ta najlepsza! Zostańmy więc przy Tris.


2. Trampolina - lektura, która wyniosła Cię w kosmos.

Nie wiem, czy dobrze rozumiem - chodzi o książkę, która była aż tak dobra, że... no sam nie wiem :l Bardzo dobra? xD Jeśli tak - KRONIKI KRWI. Hehe.


3. Stalker Pietrow - zabawna książka.

Jeśli chodzi o zabawne książki, mam dwie faworytki. Żadnej z nich nie dokończyłem (ciiii), ale co taaam. "Nomen Omen" i "Martwe dziwki idą do nieba". Polecam! (mruga porozumiewawczo).


4. Kleik - niepozorna, a wciągnęła na dłużej.

"Syzyfowe prace" <3. Już widzę te wrogie i zdziwione spojrzenia większości xD "Pan Tadeusz" też się chyba łapie, ale jeszcze go nie skończyłem, więc tym razem zostawmy go w spokoju.


5. Dolina Mroku - pozycja pełna niebezpieczeństw.

Nic mi nie przychodzi na myśl... Może "Więzień Labiryntu"? Na bezpieczeństwo tam chyba nie narzekają... :/


6. Korale Mamy - książka bez rozlewu krwi.

Wiecie, że na tę chwilę nie wiem? Nawet w "Ani z Zielonego Wzgórza" było coś takiego o.o. 









Nominuję wszystkich zainteresowanych! Napiszcie w komentarzach, jeśli zdecydujecie się go wykonać :) Mam nadzieję, że Stalkerski TAG w moim wykonaniu Wam się podobał :)




Źródło zdjęć: 1, 2


Zgodnie z Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych niniejszym zabraniam kopiowania oraz rozpowszechniania moich tekstów. Jeśli chcesz w jakiś sposób wykorzystać moją pracę, zapytaj. Za naruszenie praw autorskich kodeks przewiduje kary grzywny i/lub pozbawienia wolności do lat 2.

3 komentarze:

  1. Martwe... chyba mogą być ciekawe, skoro aż zasłużyły na mrugnięcie :p
    Pan Tadeusz to cudo w swojej dziedzinie. Również chłonę dzieło Mickiewicza. :)
    Ferie... tak szybko odchodzą. Jutro powita mnie Mickiewicz w szkole - szykuje się miłe spotkanie :D
    Powodzenia! i może się nominuje?
    Pozdrawiam,pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kroniki krwi!!!
    Pan Tadeusz... ;/

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy